Jakość wody w województwie opolskim

Znam ludzi, którzy sądzą, że woda w ich miejscach zamieszkania nie jest odpowiedniej jakości. Woda nie stanowiła dla mnie wcześniej jakiegokolwiek tematu do rozważań. Wiedziałem, że miałem twardą wodę - na armaturze był kamień, a w czajniku osad. Przywykłem do tego. Nie wiedziałem jednak, że jakość wody może odbijać się na smaku jedzenia czy stanie skóry oraz włosów.


Na początku nie wiedziałem, jak zabrać się do poszukiwań urządzenia, które spełni moje oczekiwania. Pomyślałem sobie…dlaczego, by nie skorzystać z wyszukiwarki? Wpisałem w wyszukiwarkę hasło filtr do wody  i rozpocząłem moje poszukiwania. Udało znaleźć mi się kontakt do jednej z firm zajmujących się inżynierią uzdatniania wody pod adresem http://www.klarsan.pl/kontakt. Okazało się, że w województwie opolskim woda ma wysoką zawartość wapnia i magnezu (jest twarda)!

Z instalacją urządzenia miałem dosyć duży problem. Nie chciałem wydawać dodatkowych pieniędzy na serwisantów i wziąłem instalację w swoje ręce. Oszczędziłem kilka złotych, ale przy zakładaniu zmiękczacza najadłem się wielu nerwów. Na szczęście instalacja wodociągowa działa już poprawnie. Woda w kranie jest czysta i zdrowa, a skóra po kąpieli nie jest przesuszona.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Badanie wody spożywcze

Jak wymienić złoże w filtrze?

Rzeszowska woda